TAF meervoudig winnaar Adfiz Prestatie Onderzoek

TAF is uitgeroepen tot meervoudig winnaar van het Adfiz Prestatie Onderzoek. In de categorieën Particulier ORV en Zakelijk Inkomen scoort TAF het hoogst. En dat allemaal dankzij de bijna 200 adviseurs die de moeite namen om onze dienstverlening te beoordelen in het Adfiz Prestatie Onderzoek. Hartelijk dank voor zoveel waardering!

Datum geplaatst: 11-01-2021

Op 11 en 12 januari 2021 werden de uitslagen van het Adfiz Prestatie onderzoek bekend gemaakt voor respectievelijk de particuliere en de zakelijke markt. TAF wordt door het intermediair het hoogst gewaardeerd in de categorieën Particulier ORV en Zakelijk Inkomen.

Waarover zijn adviseurs het meest tevreden?

Het onderzoek meet aan de hand van de NPS-score de klanttevredenheid en loyaliteit van het intermediair over verschillende verzekeraars. Met een NPS-score van 84 krijgt TAF de hoogste waardering in de categorie Particulier ORV. In de categorie Zakelijk Inkomen komt TAF opnieuw als winnaar naar voren, met een perfecte NPS-score van 100. In beide categorieën heeft TAF dus de meeste promotors (deelnemers die TAF met een 9 of 10 waarderen). De redenen om promotor te zijn volgens het onderzoek zijn:

  1. De prijs-kwaliteitverhouding van de producten
  2. De snelheid en afhandeling van aanvragen en wijzigingen
  3. De duidelijkheid in voorwaarden van de producten
  4. Het meedenken en de vriendelijkheid van medewerkers

Volgens Adfiz zijn de hoge waarderingen niet alleen toe te schrijven aan de producten, maar vooral ook aan de medewerkers van de verzekeraars. Zij maken het verschil door mee te denken en hun deskundigheid. De afhandeling van een aanvraag of wijziging blijkt overall een belangrijke reden voor een lagere waardering.

We vertrouwen volledig op de financieel adviseur

Voor de distributie van verzekeringen kiest TAF exclusief voor de financieel adviseur. TAF-directeur Nicole Hollander: ‘We prijzen ons gelukkig dat de adviseur ook voor ons kiest.  Iedere dag werken we hard aan de nieuwste productoplossingen, de beste dienstverlening en een zorgvuldige afhandeling van verzekeringsclaims. Het succes schuilt in onze bedrijfscultuur. Zoals de adviseur zijn klant kent, kennen wij de adviseurs waarmee we samenwerken. Iedere dag zetten onze medewerkers zich in om het intermediair en de klant te verrassen, met enthousiasme, snelheid en een enorme inzet. We zijn ontzettend blij dat het intermediair dit ook ervaart. Uiteraard doen we ook dit jaar weer ons uiterste best om de titel voor beste dienstverlener in ere te houden.’

Over het Adfiz Prestatie Onderzoek

Het Adfiz Prestatie Onderzoek maakt transparant welke kwaliteit aanbieders leveren. Voor klanten een belangrijk criterium naast prijs en voorwaarden. Het Adfiz Prestatie Onderzoek geeft doorlopend inzicht in de ervaringen van adviseurs met de prestaties van aanbieders. Dit doorlopende inzicht leidt tot een betrouwbaarder beeld. De reviews en ratings zijn ook opgenomen in de productvergelijkers van MoneyView.